2015. szeptember 26., szombat

4. fejezet

Medencéztünk




Dannynek igaza lett, ugyanis Jack a másnapot a kergetésemmel töltötte, hogy a trükk koppanóját áruljam el neki. Még a WCre is követni akart, de oda nem engedtem be. A délelőttöt még csak bírtam az üldözésével, de ebéd után már a folyosón sétáltam, és minden sarkon Jacket lestem.
-Donna! Csillagvirágom!!!-hallottam az egyik oldalról.
Az ellenkezőbe indultam, de sajnos zsákutcába futottam. A falnak dőltem, azonban az hirtelen megmozdult, így valahogy mögé kerültem. Fantasztikusan hanyatt vágódtam. Hallottam Jack lépteit, ahogy érkezik, majd távozik. Mondanom sem kellett, hogy utána hatalmasat nyögtem, ugyanis rohadtul fájni kezdett a hátam.
-A picsába!-fújtam ki a levegőt.
Óvatosan feltápászkodtam. Mivel a fal mögött koromsötét volt, ezért elővettem a telefonom, hogy némi fény is legyen. Ahhoz képest, hogy a fal mögött voltam egyáltalán nem volt pókhálós. Csupán a padlót borította por, de azt is csak kis rétegben. Ahol beestem ott próbáltam lökdösni, de nem ment, így elindultam a fal mögött. Az egyik kezemmel a telefonnal világítottam magam előtt az utat, a másikkal pedig a falat, hogy valami jelentse is a biztonságot. A folyosó végén találtam egy bazi nagy fehér ajtót. Lassan, de mondhatni magabiztosan lenyomtam a kilincset, és benyitottam. A folyosó Danny szobájába vezetett, aki épp ott ácsorgott. Amikor meglátott elég idiótán nézett rám, hogy mit keresek én a szobájában, ráadásul egy titkos folyosón kerezstül.
-Donna, te mit csinálsz itt?-kérdezte, majd egyszerűen beljebb húzott, becsukta az ajtót és leültetett az ágyára.
-Jack elől menekültem, amikor megevett a fal. Van ilyen? Kit eszik meg egy fal manapság?
-Megevett a fal?
-Most mit mondjak? Nekidőltem és beszippantott. olyan volt, mint egy fekete lyuk. De ezekszerint te tudtál róa, mivel itt kötöttem ki nálad.
-Az igazából csak vészhelyzet esetére van fentartva. Nem gondoltam rá, hogy megtalálod. Igazából a padlót egy pontban fel lehet szedni és egy csúszdaszerűségen keresztül a garázsba lehet jutni.
-Remek.
-Még mindig a trükköt akarja kiszedni belőled?
-Igen. Csillagvirágomnak becézget, mert azt hiszi, így megmondom neki.
-Van egy ötletem, hogyan leckéztethetnénk meg. De kell Henley is hozzá.
-Majd én idehozm. Mármint Henleyt, nem Jacket.
Azzal felpattantam az ágyról, kiviharoztam a szobából és elindultam megkeresni Henleyt. A szobájához mentem először, de ott nem találtam. Végül a nappaliban akadtam rá, ahol épp egy magazin lapjait tanulmányozta.
-Szia Henley!
-Szia Donna! Minden oké? Újabb piszkos titkot akarsz megtudni apukádról? Mert szívesen állok rendelkezésedre.-vigyorgott.
-Nem, dehogy Azt majd legközelebb. Kitalált valamit, hogy megleckéztessük Jacket, de mondta, hogy te is kellesz hozzá.
-Menjünk!-pattant fel Henley.
Visszamentünk Danny szobájába, ahol ő már a kész tervvel várt. Miután mindent összeegyeztettünk, én kimentem a medencéhez, és ott kellett várnom arra, hogy ők kihívják Jacket. A medence szélén álltam, pntosabban annak háttal. Így a tekintetem a ház hátsó részére esett. A szobámhoz tartozó erkélyt is észrevettem. A hátsó ajtón Jack jelent meg, aki miután odajött bele is kezdett a mondandójába.
-Henley mondta, hogy kerestél.
-Potosan. Úgy gondoltam, hogy beavatlak a kártyatrükk rejtelmébe, amit tegnap mutattam.
-Komolyan?
-Igen. De érezd magad rohadt különlegesnek, mivel még a tulajdon apámnak sem mondtam el. -Jack bólintott.-A Kártyatrükk irtó bonyolult és neked rohadt figyelmesnek kell lenned, mert sosem tudhatod mi van a hátad mögött.
-Mi?-értetlenkedett.
Félreálltam, mire Henley és Danny belökték Jacket a medencébe. Ez volt Danny terve. Henley kicsalja, én lefoglalom, majd a legalkalmasabb pillanatban belökik a medencébe. Persze mindhárman röhögni kezdtünk. Jack pedg csuromvizesen és zavarodottan pillantott ránk felváltva.
-Figyelmeztettelek volna, de már késő volt!-Merritt szólalt meg vigyorogva az egyik erkélyről.
Erre mi még jobban nevettünk, de egy kicsit hátrébb álltunk, amikor is Jack kimászott a medencéből.
-Ez komoly?-nézett ránk.
-Ilyen az élet csillagvirág.-néztem rá vigyorogva, mire Henley még jobban röhögni kezdett.
Jack értetlenül állt és nézett, majd elindult befelé. Amikor már bent volt hirtelen megcsörrent a telefonom. Gyorsan előkaptam a zsebemből, Maggie neve állt a kijelzőn.
-Szia!-szóltam bele.
-Csövi Donna! Figyi, remélem nincs harag.
-Nem, dehogy. Semmi baj.
-Nem mehetek át? Lucasnak dolga van, anya meg dolgozik és eléggé unom magam.
-Miattam nyugodtan átjöhetsz.
-Oksa. Hozzak fürdőruhát szerinted?
-Én kint állok a medencénél, szóval szerintem nyugodtan....
A mondatot nem tudtam befejezni. Valaki ugyanis meglökött. Hatalmasat sikoltottam, majd már csak arra emlékszem, hogy valaki belelökött a medencébe. A telefonom közbe kiesett a kezemből, így amikor a víz felett voltam, már nem volt a kezemben. Danny vigyorgott rám, Henley közbe biztos bement.
-Baszki elsüllyedt a telefonom!-ez volt az első, amit a képébe vágtam.
Vettem egy nagy levegőt, majd lebuktam a víz alá s megkerestem a telefonom. Fent már tanulmányozhattam, hogy teljesen átázott.
-Most azt érted el, hogy veszel egy másikat.-raktam a lába elé az átázott telefont.
-Majd holnap nézek egyet.
-Kihúzol?
-Add a kezed.
Kinyújtotta a kezét, amit meg is fogtam, de ahelyett, hogy kimásztam volna teljes erőmet beleadva őt is berángattam a medencébe. Amikor felbukott a víz alól a haja teljesen csuromvizesen a szemébe ment, amit el kellett tűrnie onnan, hogy lássa a teljesen elégedett arcomat.
-Most boldog vagy?-kérdezte.
-Nagyon.-röhögtem.
-Ezt is tudtam előre.-jött közelebb a medencéhez Merritt.
-De szólni nem tudtál volna, igaz?-kérdezte Danny.
-Naná, hogy nem. Donna minden eddigi elképzelésemet megvalósítja.-ült egy győztes mosoly az arcán.
-Félre lúzerek!-rikkantott Henley.
Azzal futva megindult a medence felé, amibe belecsobbant egy hatalmasat. Ezekszerint azért ment be, hogy fürdőruhába legyen.
-Miről maradtam le?-kérdezte, mikor felbukott.
-Danny belökte Donnát, Donna behúzta Danyt, Danny pedig vesz egy új telefont Donnának.-magyarázta Merritt.
-Ha már új telefonnál tartunk, akkor egy Iphone5öt kérek.-mondtam.
-Toronyóa lánccal nem kell?-kérdezte Danny.
-Nem. A telefon elég lesz.-vigyorogtam.
-Nem hiszem el,hogy megelőztetek!-jött ki Maggie duzzogva.
-Most mit izélsz?-kérdeztem.-Az elején csak az uncsitesód volt vizes.
-Akkor ti mit kerestek bent?-nézett rám és Dannyre.
-A lényeg, hogy kapok egy új telefont.-ugrándoztam, majd hátrafeküdtem a víz felszínén.
Maggie közbe levette a nyári ruháját, ugyanis az alá vette fel a fürdőruhát. Majd egy hatalmas csobbanással beleugrott a vízbe. Ahhoz képest, hogy rajtam és Dannyn sima utcai ruha volt, nagyon egyikőnket sem zavarta. Egyedül a cipőket dobtuk ki a szárazföldre, mivel így valamivel könnyebb volt. A délután amúgy egész kellemesen telt. A fürdőruha ugyan nem lett átcserélve, de egész jól elszórakoztunk. Maggie és én egyfolytában egymást löködtük bele a vízbe. Közben Jack, Alma és Dylan is csatlakozott hozzánk, Merritt volt az egyetlen aki nem jött a vízbe, de kintről figyelte, hogyan ökörködünk. Maggie elhozta a fényképezőjét, szóval egy csomó képet is csináltunk. Maggie egyet fel is nyomott az Instagramra, mivel neki volt telefonja:

hmaggie: @donna_atlas #summer #imádlak #medencéztünk #azegyetlenszárazpillanat #alegjobbnyárinapom #mégtöbbilyet #mybestfriend #myidiot #forever
 
Este aztán Maggiet nem Jack vitte haza, hanem az anyukája jött érte. Igyekeztem úgy felmenni a szobámba, hogy ne vizezzek össze semmit, de nem annyira sikerült. Gyorsan levetettem a ruháimat, majd felvettem a köntösömet és a szobámhoz tartózó fürdőben igyekeztem szárazra varázsolni a hajam, ami lehetetlen esetnek bizonyult. Fél órája szárítottam és csak nagyjából 10 százaléka volt száraz. Az ajtón kopogtattak, tehát letettem a hajszárítót a mosdó szélére és elmentem ajtót nyitani.
 Danny állt a túloldalon teljesen elegánsan felöltözve, kissé összekuszált hajjal. Ezzel szemben én egy szál köntösben, csuromvizes hajjal nem mutathattam valami fantasztikusan.
-Nem tudtam, hogy hajat mostál.
-Nem is mostam. Nem szárad meg, pedig már fél órája nyúzom.
-Na gyere, majd én segítek.
Azzal bejött mellettem a szobába. A fürdőszobáb ment és kezébe vette a hajszárítót és a curr vizes hajamat nagyjából 15 perc alatt szárazra varázsolta. Mi a jó édes van itt? Nekem nem műkődik, neki meg igen?
-Köszönöm!-mondtam, miközben ő visszatette a hajszárítót a helyére.
-Szívesen!-mosolygott.
-Készülsz valahova?
-Igen. Szóval öltözz fel, mivel te is jössz.
-Hova megyünk?
-Titok.-azzal az órájára nézett.-10 perc múlva lent.
Azzal távozott, én pedig kapkodni kezdtem. Gyorsan elővettem egy fehér pólót, egy gatyát, a magassarkúmat, majd raktam magamra egy alap sminket, összeraktam a hajam két copfba és még pár karkötőt húztam a kezemre. Ezzel készen is voltam, hogy elmenjek oda, ami fogalmam sincs hol van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése