2015. augusztus 25., kedd

Prológus




-Ti most komolyan beszéltek?-nézett ránk a kidobó.
-Nyilván maga is gondolhatja, hogy nem viccelünk.-mondta komolyan Maggie.
-Ha nem vagy 18, sajnos nem engedhetlek be. most pedig sipirc innen!
Elrángattam maggiet a fickó elől, mivel ismerem annyira. A szemében látszott az, hogy ha nem ráncigálom el onnan, akkor nyilvánvalóan behúz egyet a pasinak.
-Idióta barom! Direkt megnéztem, hogyma 16-os a korhatár.-dühöngött, miközben egyre távolabb ballagtunk a kulbtól.
-Most akkor merre?-néztem ra.
-Franc tudja.-vonta meg a vállát.
Ez nyilvánvaló. Egyszer enged el anyám bulizni, akkor se tudok, mivel kiderül, hogy nagykorúnak kell lenned ahhoz, hogy beengedjenek egy klubba. Ez éjjel-nappal nyitvatartó kajáldába mentünk. Leültünk egy boxba, majd miután a pincér felvette a rendelésünket Maggie aggódva nézett rám.
-Minden rendben? Olyan furcsán nézel ki.
-Nem dehogy! Minden oké! Csak kicsit sajnálom, hogy nem tudtunk elmenni.-vontam meg a vállam.
-2 hónap múlva már mindketten nagykorúa leszünk. Akkor majd visszajövünk és jól beolvasunk neki.-mosolygott, mire felkacagtam.
-Ez igaz.-bólogattam.
A pincér kisvártatva kihozta a hamburgert. Már nagyjából a kaja felénél tartottunk, amikor Maggie telefonja megcsörrent. Gyorsan kirohant a mosdóba, hogy lerendezze a hívást. Én addig folytattam az evést. Barátnőm kisvártatva vissza is tért, vigyorogva huppant vissza a helyére.
-Mi az?-néztem rá.
-Semmi. Emlékszel arra, amikor meséltem, hogy az unokatesóm bűvészkedik?-kérdezte.
-Asszem. Valami John?
-Jack. Mindegy. Ma este lesz az előadásuk és elhívott.
-Jó szórakozást.-mondtam neki mosolyogva.
-Idióta! Mindkettőnket elhívott! Élőben láthatjuk a Négy lovast! Igaz az egyiket ismerem, mivel a rokonom, de mindegy.
-Nem tudom, Maggie.-tűnődtem.
-Nagyjából egy óra múlva kezdődik. A jegyeket ott adja oda. Lécci! Jó lesz! Ráadásul az esténk sem lesz elcseszve.
-Na jó.-egyeztem bele.
Maggie ujjongott. Gyorsan megettük a kaját, amjd fizettünk, és már indultunk is. Az előadás egy körszínházban volt. Amikor odaértünk Maggie unokatesója ott várt minket a bejáratnál.
-Szia Maggie!-köszönt a srác.
-Szia Jack! Ő itt Donna. Donna, ő Jack.-mutatott be minket egymásnak.
-Örülök!-mosolyogtam.
-Úgy szintén!-bólintott Jack.-Itt vannak a jegyek! Remélem a helyetekre találtok. Ha nem, akkor nyugodtan csörgess meg.-azzal megölelte Maggiet és távozott.
-Ugye milyen szexi unokatesóm van?-nézett rám vigyorogva.
-Jól vagy te összerakva?-kérdeztem.
-Ugyan már Donna! Szórakozz egy kicsit!-azzal bearángatott.
Beérve gyorsan elmentünk a mosdóba, ahol Maggiemegigazította a smikjét, én pedig a hajam.
-Rossz előrzetem van.-néztem rá.
-Donna lazíts már!-nézett rám.-Jack Wilder az unokatesóm. Ha valami van csak felhívom.
-Igen. Ő pedig egy varázskapal segítségével elüntet minket. Minden világos.
-Donna Atlas. Lehetetlen eset vagy.-forgatta a szemeit.-Amúgy lehet, hogy te pedig Daniel Atlas rokona vagy.
-A vezetéknevünk egyezik. Ezenkívül semmi közünk sincs egymáshoz.-hárítottam el.
-Pedig rohadtul hasonlítasz rá.-nézett végig rajtam.
-Most akkor megyünk erre az előadásra vagy sem?-néztem rá.
Maggie hamar észbekapott, majd kirángatott a mosdóból. Gyorsan megekrestük a helyünket, ami az egyik páholyszerűségben volt. A fények hamarosan lekapcsolódtak és elkezdődött a műsor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése